Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pembangunan Tanah 2021

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN TANAH

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1

Permohonan Tukar Syarat Tanah di bawah Seksyen 124 Kanun Tanah Negara Sehingga diangkat ke PTGS.

6 Bulan 20 19 95 1 5
2

Permohonan Serah Balik Dan Berimilik Semula di Bawah Seksyen 204 Kanun Tanah Negara sehingga diangkat ke PTGS.

6 Bulan 64 59 92.19 5 7.81
3

Permohonan Pecah Bahagian di bawah Seksyen 140 hingga 144 Kanun Tanah Negara.

4 Bulan 80 73 91.25 7 8.75
4

Permohonan Pecah Sempadan di bawah Seksyen 135 hingga 139 Kanun Tanah Negara

4 Bulan 7 7 100 0 0
5

Memberi ulasan Permohonan Kebenaran Merancang / Menguruskan Permohonan Pra Rundingan (OSC 3.0)

14 Hari Bekerja 51 44 86.27 7 13.73

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

Kemaskini pada 2021-03-05 08:56:28 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page