|
PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN TANAH
BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020
BIL |
AKTIVITI |
TEMPOH
PENYELESAIAN
|
JUMLAH
PERMOHONAN
|
MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
MELEBIHI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
Jumlah Menepati Standard |
% Menepati Standard |
JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD |
% TIDAK MENEPATI STANDARD |
1 |
Permohonan Tukar Syarat Tanah di bawah Seksyen 124 Kanun Tanah Negara Sehingga diangkat ke PTGS.
|
6 Bulan |
20 |
19 |
95 |
1 |
5 |
2 |
Permohonan Serah Balik Dan Berimilik Semula di Bawah Seksyen 204 Kanun Tanah Negara sehingga diangkat ke PTGS.
|
6 Bulan |
64 |
59 |
92.19 |
5 |
7.81 |
3 |
Permohonan Pecah Bahagian di bawah Seksyen 140 hingga 144 Kanun Tanah Negara.
|
4 Bulan |
80 |
73 |
91.25 |
7 |
8.75 |
4 |
Permohonan Pecah Sempadan di bawah Seksyen 135 hingga 139 Kanun Tanah Negara
|
4 Bulan |
7 |
7 |
100 |
0 |
0 |
5 |
Memberi ulasan Permohonan Kebenaran Merancang / Menguruskan Permohonan Pra Rundingan (OSC 3.0)
|
14 Hari Bekerja |
51 |
44 |
86.27 |
7 |
13.73 |
*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.
|
|
Kemaskini pada 2021-03-05 08:56:28 daripada Administrator