Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

E-PENYERTAAN AWAM PEJABAT PDT KUALA SELANGOR

E-PENYERTAAN AWAM

Topik : Kajian Kepuasan Pelanggan Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor

Sertai kajian soal selidik kami sebagai E-Penyertaan Awam. Anda sebagai pengunjung Portal PDT Kuala Selangor (www.selangor.gov.my/kualaselangor) dijemput menyertai kajian kepuasan pelanggan pengunjung portal. Terima kasih di atas penglibatan anda.

 

:: Laporan Kajian
(akan datang)

 


 


Kemaskini pada 2021-10-04 11:28:14 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page