1. Apakah itu Portal Rasmi Pejabat Daearah/Tanah Kuala Selangor? Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor adalah singkatan untuk Portal Rasmi Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor. Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor merupakan gerbang utama kepada informasi dan perkhidmatan Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor melalui Internet.
Dewasa ini, kebanyakan maklumat dan perkhidmatan Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor telah disediakan secara online dan Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor diwujudkan untuk memberi kemudahan kepada orang ramai mencari maklumat dan perkhidmatan yang disediakan.
Umumnya, Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor boleh dicapai oleh semua lapisan masyarakat. Bagaimanapun, terdapat beberapa maklumat dan perkhidmatan yang memerlukan anda mendaftar sebagai seorang ahli.
Segala akses dan penggunaan anda ke atas Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor tidak akan direkodkan. Untuk maklumat lanjut, sila layari 'Dasar Privasi dan Dasar Keselamatan' di bahagian bawah setiap halaman.
5. Bagaimanakah cara untuk saya mengakses Portal Rasmi Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor melalui telefon pintar/PDA? Portal Rasmi Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor boleh diakses melalui telefon pintar/PDA dengan mengakses kualaselangor.selangor.gov.my atau klik pada pautan 'MOBILE' di bahagian atas kiri halaman portal ini.
6. Apakah perkhidmatan utama yang disediakan oleh Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor? Senarai perkhidmatan utama dan maklumat terkini berkenaan Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor boleh dilihat di tab 'RAKYAT'.
Anda boleh menghubungi:-
8. Bagaimanakah cara untuk saya menghantar maklum balas kepada agensi-agensi Kerajaan? Anda boleh mengisi borang di bahagian "MaklumBalas" dalam Portal Rasmi. Ia akan disalurkan kepada agensi berkenaan. Aduan Selangor atau https://selangor.spab.gov.my/eApps/system/index.do
|
Kemaskini pada 2024-10-08 21:43:06 daripada Administrator