Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Soalan Lazim (FAQ)


 

               

 

 

1. Apakah itu Portal Rasmi Pejabat Daearah/Tanah Kuala Selangor?

    Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor  adalah singkatan untuk Portal Rasmi Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor. Portal Rasmi Pejabat Daerah /

    Tanah Kuala Selangor merupakan gerbang utama kepada informasi dan perkhidmatan Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor melalui Internet.


2. Mengapa Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor diwujudkan?

    Dewasa ini, kebanyakan maklumat dan perkhidmatan Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor telah disediakan secara online dan Portal Rasmi  Pejabat Daerah /

    Tanah Kuala Selangor diwujudkan untuk memberi kemudahan kepada orang ramai mencari maklumat dan perkhidmatan yang disediakan.


3. Siapakah yang dibenarkan melayari dan menggunakan Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor?

    Umumnya, Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor boleh dicapai oleh semua lapisan masyarakat. Bagaimanapun, terdapat beberapa maklumat dan

    perkhidmatan yang memerlukan anda mendaftar sebagai seorang ahli.


4. Apakah dasar privasi Portal Rasmi? Adakah penggunaan atau akses saya diawasi dan direkodkan?

    Segala akses dan penggunaan anda ke atas Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor tidak akan direkodkan. Untuk maklumat lanjut, sila layari 'Dasar

    Privasi dan Dasar Keselamatan' di bahagian bawah setiap halaman.
 

5. Bagaimanakah cara untuk saya mengakses Portal Rasmi Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor melalui telefon pintar/PDA?

    Portal Rasmi Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor boleh diakses melalui telefon pintar/PDA dengan mengakses kualaselangor.selangor.gov.my atau klik pada

    pautan 'MOBILE' di bahagian atas kiri halaman portal ini.

 

6. Apakah perkhidmatan utama yang disediakan oleh Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor? 

    Senarai perkhidmatan utama dan maklumat terkini berkenaan Pejabat Daerah/Tanah Kuala Selangor boleh dilihat di tab 'RAKYAT'.


7. Bagaimanakah cara untuk saya menghubungi Portal Rasmi Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor?

    Anda boleh menghubungi:- 

                           Unit Teknologi Maklumat dan Komunikasi (ICT) ,
                           Pejabat Daerah / Tanah Kuala Selangor
                           Tel: 03-32891010 (152)
                           Faks: 03-32892145 atau 
Emel: ksel@selangor.gov.my 

 

8. Bagaimanakah cara untuk saya menghantar maklum balas kepada agensi-agensi Kerajaan?

    Anda boleh mengisi borang di bahagian "MaklumBalas" dalam Portal Rasmi. Ia akan disalurkan kepada agensi berkenaan.

                1. Aduan Selangor atau http://stars.selangor.gov.my

                2. Perkhidmatan Online Selangor  atau http://gerbang.selangor.gov.my

                3. Tender Online atau http://tender.selangor.gov.my

           

Kemaskini pada 2016-09-28 15:00:32 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page