Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Laporan Pencapaian Piagam Pelanggan

   


LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAGI TAHUN 2019

 

1. Bahagian Khidmat Pengurusan                                                     6. Unit Pelupusan Tanah

2. Bahagian Perundangan                                                                 7. Unit Teknikal 

3. Unit Pembangunan Fizikal                                                             8. Unit Penguatkuasaan

4. Unit Pembangunan Masyarakat                                                     9Unit Pembangunan Tanah

5. Unit Pendaftaran Tanah                                                                  10Unit Hasil

 

   

Kemaskini pada 2021-03-05 08:52:38 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

  footer

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR,

45000 Kuala Selangor

Telefon : 03-32891010 II Fax : 03-32892145 II E-mel : ksel@selangor.gov.my

:: HAK CIPTA TERPELIHARA © 2021 PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR ::

Paparan terbaik menggunakan: Internet Edge /Google Chrome / Firefox versi terkini.

Dasar Privasi & Dasar Keselamatan | Hak Cipta |

Mengenai Kami | Bantuan | W3C | Penafian

iso

Certified to ISO 9001: 2008


Certified to ISO 9001:2008