|
PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PELUPUSAN
BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER TAHUN 2020
BIL |
AKTIVITI |
TEMPOH
PENYELESAIAN
|
JUMLAH
PERMOHONAN
|
MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
MELEBIHI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
Jumlah Menepati Standard |
% Menepati Standard |
JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD |
% TIDAK MENEPATI STANDARD |
1 |
Permohonan Pelupusan Tanah Kerajaan (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) |
6 Bulan |
35 |
1 |
3 |
34 |
97 |
2 |
Permohonan lanjut Tempoh Pajakan melalui Serah Balik dan Beri Milik Semula (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) |
6 Bulan |
64 |
2 |
3 |
62 |
97 |
3 |
Permohonan Permit Bahan Batuan (sehingga kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) |
6 Bulan |
1 |
1 |
100 |
- |
- |
4 |
Permohonan pemulangan balik bayaran hasil terlebih atau deposit bahan batuan |
3 Bulan |
1 |
1 |
100 |
- |
- |
5 |
Memperbaharui Permit Bahan Batuan |
3 Bulan |
42 |
42 |
100 |
- |
- |
6 |
Permohonan Lesen Pendudukan Sementara (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) |
6 Bulan |
1 |
1 |
100 |
- |
- |
7 |
Memperbaharui Lesen Menduduki Sementara bagi setiap tahun dalam tempoh 3 tahun pertama |
14 hari bekerja |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
8 |
Permohonan perwartaan tanah untuk tujuan awam. (sehingga Kertas Ringkasan dikemukakan kepada PTGS) |
3 Bulan |
4 |
2 |
50 |
2 |
50 |
*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.
|
|
Kemaskini pada 2021-03-05 08:40:22 daripada Administrator