Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan 2022


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA JUN 2024

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN
  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memastikan prestasi pengemaskinian Profil Peribadi,  Profil Perkhidmatan, dan Pengisytiharan Harta mencapai sekurang-kurangnya 99%. 3 bulan 183 183 100 0 0
2 Menyediakan warga kerja yang berkemahiran dan cekap dengan memastikan semua warga kerja menghadiri kursus 7 hari  setahun 186 40 21.50 146 78.50
3 Menguruskan semua baucer bayaran dengan lengkap dan teratur 14 hari dari penerimaan bil dan tuntutan 895 895 100 0 0
4 Memastikan kad jemputan bagi majlis anjuran jabatan diurus dengan teratur dan efisyen. 3 hari sebelum majlis 4 4 100 0 0
5 Pengurusan Aduan Awam
        a) Mengemukakan akuan terima 
        b) Mengemukakan maklumbalas aduan.
3 hari bekerja
15 hari bekerja
52 49 94.23 3 5.77
6 Mengemaskini maklumat ke dalam Portal Rasmi Jabatan. 1 hari bekerja 17 17 100 0 0
7 Perkhidmatan Meja Bantuan (Help Desk) ICT
        a) Kritikal 
        b) Sederhana 
        c) Biasa

1 hari bekerja
3 hari bekerja
5 hari bekerja

10
0
0

10
0
0

100

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2023

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN
  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memastikan prestasi pengemaskinian Profil Peribadi,  Profil Perkhidmatan, dan Pengisytiharan Harta mencapai sekurang-kurangnya 99%. 3 bulan 184 184 100 - -
2 Menyediakan warga kerja yang berkemahiran dan cekap dengan memastikan semua warga kerja menghadiri kursus 7 hari  setahun 184 184 100 - -
3 Menguruskan semua baucer bayaran dengan lengkap dan teratur 14 hari dari penerimaan bil dan tuntutan 1034 1034 100 - -
4 Memastikan kad jemputan bagi majlis anjuran jabatan diurus dengan teratur dan efisyen. 3 hari sebelum majlis 3 3 100 - -
5 Pengurusan Aduan Awam
        a) Mengemukakan akuan terima 
        b) Mengemukakan maklumbalas aduan.
3 hari bekerja
15 hari bekerja
69 69 100 - -
6 Mengemaskini maklumat ke dalam Portal Rasmi Jabatan. 1 hari bekerja 41 41 100 - -
7 Perkhidmatan Meja Bantuan (Help Desk) ICT
        a) Kritikal 
        b) Sederhana 
        c) Biasa

1 hari bekerja
3 hari bekerja
5 hari bekerja

5
1
1

5
1
1

100

-

--

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.


Kemaskini pada 2024-10-15 10:57:54 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page