Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Soalan Lazim MBJ



 
                   

SOALAN LAZIM (FAQ)

Kompilasi Soalan Lazim (FAQ) Majlis Bersama Jabatan (MBJ) yang dihasilkan oleh Bahagian Saraan, Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia (JPA). Salinan kompilasi ini telah disampaikan semasa Mesyuarat Pemantauan MBJ Peringkat Kementerian dan Kerajaan Negeri Bilangan 3 Tahun 2008. Kompilasi ini bertujuan memudahkan Perwakilan Pihak Pegawai dan Urus Setia menerangkan polisi serta Pekeliling semasa dengan komprehensif. Soalan-soalan lazim ini dibahagikan kepada tujuh (7) aspek iaitu :

 

1. Elaun dan Kemudahan
2. Kewangan
3. Perkhidmatan
4. Skim Perkhidmatan / Perjawatan
5. Kebajikan
6. Pentadbiran
7. Hal-Hal Lain
                          

Kemaskini pada 2014-01-09 17:49:49 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page