Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

e-Penyertaan Awam Tahun 2020

               

E-PENYERTAAN AWAM

BIL TOPIK PAUTAN MAKLUM BALAS
1. Kajian Kepuasan Pelanggan Portal Rasmi PDTKS Borang Kajian Online

 

Januari - Jun 2021

2. Kajian Kepuasan Pelanggan PDTKS Borang Kajian Online

 Tahun 2019

Jan - Ogos 2021

 

 


Kemaskini pada 2021-08-30 11:24:31 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page