Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan 2020

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memberi maklumbalas kepada permohonan insfrastruktur yang diterima 7 hari 10 10 100 - -
2

Dana Usahawan Mikro Selangor (DUMS)

Memastikan permohonan diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan DUMS

6 minggu 11 11 100 - -
3

Program Pembasmian Kemiskinan Blueprint

Memastikan permohonan diterima,disiasat,  diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan Blueprint

 6 minggu 21 21 100 -     -
4

Program Bantuan Rumah Kerajaan Prihatin (Baikpulih dan Bina Baru)

Memastikan permohonan  rumah kerajaan prihatin diterima, disiasat,  diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan pemilihan Penerima bantuan Rumah Kerajaan Prihatin.

6 minggu 51 51 100 - -

 

*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.

    

Kemaskini pada 2021-02-26 13:53:10 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page