Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

Imbas QR Kod bagi
melayari Portal Rasmi
menggunakan mobil
 [ x ]

qr

Kami Ingin Mendengar Pendapat Anda...

klik untuk sertai kami >>


Kalender PDTKS

w3c logo
Reset Setting Change font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
 jata  jata2  new_title_6

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Perundangan 2018

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PERUNDANGAN

JANUARI SEHINGGA DISEMBER 2018

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Menyediakan dokumentasi perundangan / kertas kausa  
(Afidavit jawapan/pernyataan pembelaan)
7 hingga14 hari bekerja 13 133 100 0 0
2 Memberi pandangan perundangan berkaitan hal  ehwal tanah 7 hingga 14 hari bekerja (Bergantung kepada kes) 11 11 100 0 0
3 Membuat semakan perjanjian/kontrak PDTKS. 7 hingga 14 hari bekerja  2 2 100 0 0
4 Membuat carian dan mendapatkan salinan bersih warta  kerajaan negeri selangor (permohonan pewartaan mengenai tanah) di Portal Lawnet      7 hari bekerja 166 166 100 0 0

 

 

    

Kemaskini pada 2019-07-26 16:24:32 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page

  footer

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR,

45000 Kuala Selangor

Telefon : 03-32891010 II Fax : 03-32892145 II E-mel : ksel@selangor.gov.my

:: HAK CIPTA TERPELIHARA © 2018 PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR ::

Paparan terbaik menggunakan: IE9 ke atas/
Firefox 11 ke atas /Google Chrome resolusi 1280 x 720 ke atas.

Dasar Privasi & Dasar Keselamatan | Hak Cipta |

Mengenai Kami | Bantuan | W3C | Penafian

iso

Certified to ISO 9001: 2008


Certified to ISO 9001:2008