Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

KAJIAN KEPUASAN

PELANGGAN [ x ]


WAKTU URUSNIAGA DI   KAUNTER UNIT HASIL & UNIT PENDAFTARAN ADALAH DIBUKA SEPERTI BIASA KEPADA ORANG AWAM  

 

        ISNIN -KHAMIS             8.30PAGI - 3.30 PETANG

              JUMAAT               8.30 PAGI - 11.45 PAGI 2.45PTG - 3.30 PTG

 

SEBARANG PERTANYAAN          HUBUNGI TALIAN            03-3289 1010

 

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Kajian Kepuasan Pelanggan

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (CSS)
PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR TAHUN 2019

 

Kami sedang menjalankan kaji selidik dan input anda adalah dihargai. Klik butang di bawah untuk memulakan kaji selidik. Terima kasih di atas penyertaan anda!


 

Hasil Analisis Data Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2018

 


Kemaskini pada 2019-01-10 09:53:51 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page