Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

Imbas QR Kod bagi
melayari Portal Rasmi
menggunakan mobil
 [ x ]

qr

Kami Ingin Mendengar Pendapat Anda...

klik untuk sertai kami >>


Kalender PDTKS

w3c logo
Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
 jata  jata2  new_title_6

Kajian Kepuasan Pelanggan

 

KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN (CSS)
PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR TAHUN 2019

 

Kami sedang menjalankan kaji selidik dan input anda adalah dihargai. Klik butang di bawah untuk memulakan kaji selidik. Terima kasih di atas penyertaan anda!


 

Hasil Analisis Data Kajian Kepuasan Pelanggan Tahun 2018

 


Kemaskini pada 2019-01-10 09:53:51 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page