Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal & Penguatkuasaan 2018

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT TEKNIKAL & PENGUATKUASAAN

BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA DISEMBER   2018

 

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Penyediaan Kertas Siasatan

30Hari Bekerja

3 3 100 0 0
2 Maklumbalas Aduan

7 Hari Bekerja

78 78 100 0 0
3 Memproses Permohonan Pembelian Pelan

7 Hari Bekerja

72,781 72,781 100 0 0
4 Menyediakan Laporan tanah bagi urusan Permohonan Tanah (Pemberi milikan),Pewartaan, Lesen Menduduki Sementara

  30 Hari Bekerja

505 505 100 0 0
5 Penyediakan Laporan Tanah Bagi Urusan Pecah Bahagian , Pecah Sempadan , Tukar syarat, Kutipan Hasil , Pendaftaran Tanah 14 Hari Bekerja 124 59 48 65 52
6     Menyediakan Laporan tanah Bagi Urusan lain-lain

14 Hari Bekerja

373 235 100 0 0
 

     


Kemaskini pada 2019-07-26 16:57:51 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page