Maklumbalas II Hubungi Kami || Soalan Lazim (FAQ) || Peta Laman || Kajian Kepuasan Pelanggan

Imbas QR Kod bagi
melayari Portal Rasmi
menggunakan mobil
 [ x ]

qr

Kami Ingin Mendengar Pendapat Anda...

klik untuk sertai kami >>


Kalender PDTKS

w3c logo
Reset Setting Change font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
 jata  jata2  new_title_6

Pencapaian Piagam Pelanggan

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Penguatkuasa 2021

Mar 05, 2021 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PENGUATKUASA BAGI BULAN JULAI SEHINGGA JUN  2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD   ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1267

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pembangunan Fizikal

Jan 27, 2021 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN FIZIKAL, BAHAGIAN PEMBANGUNAN BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1255

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Pembangunan 2020

Jul 29, 2019 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD   ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1168

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Hasil 2021

Feb 21, 2019 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT HASIL BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER  2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD   ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1114

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pembangunan Tanah 2021

Feb 21, 2019 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PEMBANGUNAN TANAH BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1112

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal 2021

Feb 21, 2019 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT TEKNIKAL BAGI BULAN JULAI SEHINGGA JUN  2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD   ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1110

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pelupusan 2021

Feb 21, 2019 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PELUPUSAN BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER TAHUN 2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD   ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1108

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Pendaftaran 2020

Feb 21, 2019 -         PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT PENDAFTARAN  BAGI BULAN JANUARI SEHINGGA DISEMBER 2020   BIL AKTIVITI TEMPOH PENYELESAIAN JUMLAH PERMOHONAN MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD PIAGAM PELANGGAN MELEBIHI TEMPOH  MASA/STANDARD  PIAGAM PELANGGAN            Jumlah    ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1106

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Perundangan 2020

Feb 21, 2019 -        PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PERUNDANGAN BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1104

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Bahagian Khidmat Pengurusan 2020

Feb 21, 2019 -  PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020   BIL              AKTIVITI            TEMPOH  PENYELESAIAN   JUMLAH  PERMOHONAN     MENEPATI TEMPOH MASA/STANDARD   PIAGAM ...
Tags matched : Pencapaian Piagam Pelanggan
└http://kualaselangor.selangor.gov.my/kualaselangor.php/pages/view/1102

  footer

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR,

45000 Kuala Selangor

Telefon : 03-32891010 II Fax : 03-32892145 II E-mel : ksel@selangor.gov.my

:: HAK CIPTA TERPELIHARA © 2020 PEJABAT DAERAH/TANAH KUALA SELANGOR ::

Paparan terbaik menggunakan: IE9 ke atas/
Firefox 11 ke atas /Google Chrome resolusi 1280 x 720 ke atas.

Dasar Privasi & Dasar Keselamatan | Hak Cipta |

Mengenai Kami | Bantuan | W3C | Penafian

iso

Certified to ISO 9001: 2008


Certified to ISO 9001:2008