|
PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN BAHAGIAN PEMBANGUNAN
BAGI BULAN JULAI SEHINGGA DISEMBER 2020
BIL |
AKTIVITI |
TEMPOH
PENYELESAIAN
|
JUMLAH
PERMOHONAN
|
MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
MELEBIHI TEMPOH
MASA/STANDARD
PIAGAM PELANGGAN
|
Jumlah Menepati Standard |
% Menepati Standard |
JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD |
% TIDAK MENEPATI STANDARD |
1 |
Memberi maklumbalas kepada permohonan insfrastruktur yang diterima |
7 hari |
10 |
10 |
100 |
- |
- |
2 |
Dana Usahawan Mikro Selangor (DUMS)
Memastikan permohonan diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan DUMS
|
6 minggu |
11 |
11 |
100 |
- |
- |
3 |
Program Pembasmian Kemiskinan Blueprint
Memastikan permohonan diterima,disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan Blueprint
|
6 minggu |
21 |
21 |
100 |
- |
- |
4 |
Program Bantuan Rumah Kerajaan Prihatin (Baikpulih dan Bina Baru)
Memastikan permohonan rumah kerajaan prihatin diterima, disiasat, diproses dan sedia untuk dipertimbangkan dalam mesyuarat pemilihan pemilihan Penerima bantuan Rumah Kerajaan Prihatin.
|
6 minggu |
51 |
51 |
100 |
- |
- |
*Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.
|
|
Kemaskini pada 2021-02-26 13:53:10 daripada Administrator