Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal 2021

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT TEKNIKAL

BAGI BULAN JULAI SEHINGGA JUN  2020

 

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Memproses Permohonan Pembelian Pelan

7 Hari Bekerja

1,516 Helai 1,516 100 0 0
2 Menyediakan Laporan tanah bagi urusan Permohonan Tanah (Pemberi milikan),Pewartaan, Lesen Menduduki Sementara

  30 Hari Bekerja

Merujuk kepada penerimaan fail dari unit berkaitan 452 100 0 0
3 Penyediakan Laporan Tanah Bagi Urusan Pecah Bahagian , Pecah Sempadan , Tukar syarat, Kutipan Hasil , Pendaftaran Tanah 14 Hari Bekerja Merujuk kepada penerimaan fail dari unit berkaitan 155 100 0 0
4    Menyediakan Laporan tanah Bagi Urusan lain-lain

14 Hari Bekerja

Merujuk kepada penerimaan fail dari unit berkaitan 456 100 0 0
 

                *Laporan pencapaian piagam pelanggan bagi Pejabat Daerah Tanah Kuala Selangor adalah secara 2 kali setahun.


Kemaskini pada 2021-03-05 08:49:19 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page