Tetapan Semula Kecilkan size fontKembalikan saiz font kepada asalMemperbesarkan saiz font
    T
    T
    T
    T
logo-jata
Laman Web Rasmi

PEJABAT DAERAH / TANAH KUALA SELANGOR

cekap, telus dan mesra

 

w3c

faq-img

Soalan
Lazim

hubungi-kami

Hubungi
Kami

maklumbalas

Aduan &
MaklumBalas

peta-laman

Peta
Laman

Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Unit Teknikal & Penguatkuasaan 2018

     


 PRESTASI PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN UNIT TEKNIKAL & PENGUATKUASAAN

JANUARI SEHINGGA JULAI 2018

BIL              AKTIVITI           

TEMPOH
 PENYELESAIAN  

JUMLAH
 PERMOHONAN  

  MENEPATI TEMPOH
MASA/STANDARD
  PIAGAM PELANGGAN  

MELEBIHI TEMPOH  
MASA/STANDARD 
PIAGAM   PELANGGAN  

         Jumlah           Menepati   Standard %     Menepati Standard JUMLAH TIDAK MENEPATI STANDARD % TIDAK MENEPATI STANDARD
1 Penyediaan Kertas Siasatan

30Hari Bekerja

2 2 100 - -
2 Maklumbalas Aduan

7 Hari Bekerja

40 40 100 - -
3 Memproses Permohonan Pembelian Pelan

7 Hari Bekerja

880 880 100 - -
4 Menyediakan Laporan tanah bagi urusan Permohonan Tanah (Pemberi milikan),Pewartaan, Lesen Menduduki Sementara

  30 Hari Bekerja

455 455 100 - -
5 Penyediakan Laporan Tanah Bagi Urusan Pecah Bahagian , Pecah Sempadan , Tukar syarat, Kutipan Hasil , Pendaftaran Tanah 14 Hari Bekerja 207 207 100 - -
6     Menyediakan Laporan tanah Bagi Urusan lain-lain

14 Hari Bekerja

689 689 100 - -

 

BIL PERKARA SASARAN JAN FEB MAC APRIL MEI JUN JULAI OGOS SEPT OKT NOV DIS
1. Penyediaan Kertas Siasatan 30 Hari Bekerja 1 0 0 1 0 0 0          
2. Maklumbalas Aduan 7 Hari Bekerja 2 5 6 20 3 3 1          
3. Memproses Permohonan Pembelian Pelan 7 Hari Bekerja 107 92 112 171 113 99 185          
4. Menyediakan Laporan tanah bagi urusan Permohonan Tanah (Pemberi milikan),Pewartaan, Lesen Menduduki Sementara 30 Hari Bekerja 78 38 81 45 69 98 46          
5. Penyediakan Laporan Tanah Bagi Urusan Pecah Bahagian , Pecah Sempadan , Tukar syarat, Kutipan Hasil , Pendaftaran Tanah 14 Hari Bekerja 32 21 45 25 32 18 41          
6. Menyediakan Laporan tanah Bagi Urusan lain-lain 14 Hari Bekerja 47 64 52 45 166 209 56          

 

Laporan Prestasi Pencapaian Piagam Pelanggan Tahun 2017                                                                                sila klik
 
    

Kemaskini pada 2018-08-14 15:42:59 daripada Administrator

  •  
  • Print
  • Email this page